O nákupu

Všeobecné obchodní podmínky

Provozovatel eshopu SOIETA TECH s.r.o., spisová značka C 24388 vedená u Krajského soudu v Ostravě

  • Nákup zboží v e-shopu je možný v rámci České republiky, nově je možné odeslat i na Slovensko.
  • Jednotlivé objednávky budou vykrývány postupně dle data jejich přijetí. Od odeslání objednávky je objednávka považována za závaznou.
  • Objednané zboží bude standardně připraveno k expedici nejpozději do sedmi pracovních dnů od obdržení objednávky. V případech, kdy nestíháme výrobu, vyhrazujeme si právo dodat produkt až do 21 pracovních dní.
  • Po odeslání nebo převzetí zboží bude každá objednávka brána jako vyřízená a případné nedodané zboží musí být znovu objednáno.
  • Osobní odběr zboží u dodavatele je možný v pracovní dny od 6:00 do 14:00 hod. Mimo tuto dobu pouze po dohodě.

Doprava a platba zboží

Doručení PPL

Osobní odběr

Cena objednaného zboží vč. DPH

0 – 4000 Kč

4001 a více Kč

0 Kč

Dopravné – expediční poplatek

150 Kč

0 Kč

0 Kč

Poplatek za doručení

49 Kč

0 Kč

0 Kč

Doručení zboží:

PPLDoručování zásilek provádíme zásilkovou společností PPL.

O odeslání objednávky z našeho skladu Vás budeme informovat e-mailem. Součástí e-mailu bude i číslo zásilky. Pomocí tohoto čísla můžete sledovat stav Vaší zásilky na stránkách PPL.
Stav Vaší objednávky a číslo zásilky si můžete také ověřit na stránkách e-shopu, jste-li registrovaný zákazník, pak také po přihlášení v sekci „Můj účet“ v části „Objednávky“.
V případě doručení společností PPL Vás před doručením zásilky bude kurýr kontaktovat a dohodne si s Vámi termín předání.

Zásilky jsou doručovány v pracovní dny.

Převzetí a kontrola zboží:

Při převzetí zboží si řádně zkontrolujte neporušenost obalů, počet balíků a v případě jakýchkoliv vad tuto skutečnost neprodleně oznamte zásilkové službě samotné.

2.1 Platba

Způsob platby:

  • Osobní odběr – hotovost
  • Na dobírku
  • Bankovním převodem

2.1.1 Poplatek za dopravu:

  • Poštovné a balné máte zdarma, pokud bude hodnota Vaší objednávky 4.000,- Kč a více.
  • Pro objednávky s nižší hodnotou účtujeme k ceně zboží poplatek za poštovné a balné ve výši 199,- Kč.
  • V případě platby standardním bankovním převodem Vám zboží rezervujeme na dobu 14 dnů. K jeho odeslání dojde v okamžiku, kdy obdržíme Vaši platbu.

Reklamace

3.1 Kde mohu zboží z e-shopu reklamovat?

Nejprve nás informujte na mailu info@soieta-tech.cz nebo na telefonu 585 011 570. Následně zboží zašlete doporučeně na SOIETA TECH s.r.o., Babice 30, 78501 Šternberk nebo můžete zboží reklamovat osobně na této adrese.

3.2 Co musí obsahovat zásilka, kterou odesílám na reklamaci?

Reklamované zboží, fakturu a důvod reklamace.

Lze se informovat na stav reklamované zásilky?

Informace o stavu Vaší reklamace můžete získat na e-mailu info@soieta-tech.cz. Při zaslání dotazu nám prosím pošlete číslo Vaší objednávky, co jste reklamoval(a),  kdy jste reklamaci zadával(a)/posílal(a).

Ochrana osobních údajů

Provozovatel tohoto internetového obchodu se zavazuje, že Vaše osobní údaje neposkytne jakékoli třetí straně. Potřebné osobní údaje budou předány pouze dopravci (jméno, adresa, popř. telefon). Vaše data budou dle zákona zabezpečena a použita pouze při komunikaci mezi prodávajícím a kupujícím. Používáním webu souhlasíte s ukládáním cookies do Vašeho prohlížeče.